Politica de returnare

În câte zile ai voie să returnezi produsele cumpărate?
Conform legislației române, respectiv Ordonanţa urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 427 din 11/06/2014, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere.” Astfel că, X-Trend.ro vă va înapoia contravaloarea produselor comandate în maxim 14 de zile de la data denunțării în scris sau online a comenzii. Suma înapoiată și condițiile de returnare nu includ cheltuielile de transport, acestea fiind suportate de către client.
Care sunt excepţiile pentru care se aplică alte reguli?
Produse şi servicii care sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzute în articolul 16:
c) furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;

 

 ATENȚIE!!! Comenzile din categoria "Tablouri Personalizate", realizate după fotografia clientului, sau modificate și personalizate după cerințele clientului NU SE RETURNEAZĂ datorită faptului că nu pot fi repuse  în vânzare! De asemenea nu se returnează contravaloarea acestor comenzi. Singura excepție poate să apară în cazul în care primiți un tablou deteriorat din cauza transportului, situație în care va sfătuim să refuzați coletul cu notificarea curierului (Posta sau FanCourier) a motivului pentru care refuzați recepția.  În acest caz vom reface comanda. Plasarea unei comenzi din categoria "Tablouri Personalizate"  atrage după sine acceptarea de către dvs. a condiției mai sus menționate!

Cum trebuie returnat un produs pentru a fi sigur că beneficiezi de dreptul de returnare?
În aceeaşi stare în care a fost primit.


Cum trebuie clientul să anunţe magazinul că vrea să returneze produsul?
În orice mod doreşte. Sarcina probei anunţării revine consumatorului. Chiar dacă legea are un formular obligatoriu de retragere sau permite comerciantului să aibă un sistem de primire a cererilor de retur, consumatorul poate folosi orice „declaraţie neechivocă în care îşi exprimă decizia de retragere din contract.”